Üzemigazgatóság kiválasztása *
Az Ön fogyasztási helye *
Az Ön ingatlana *
Melyik szolgáltatásunkat veszi Ön igénybe? *
Milyen módon intézi ügyeit? *
Mennyire elégedett Ön a szolgáltatott ivóvíz minőségével? *
Mennyire elégedett a nyújtott szolgáltatás minőségével? *
Elégedett-e a csatorna szolgáltatással? *
Mennyire elégedett a hibaelhárítással, a hibaelhárításban dolgozó munkatársakkal? *
Elégedett-e a kapott közüzemi számla pontosságával, áttekinthetőségével? *
Elégedett-e a DAKÖV Kft. reklamáció-kezelési tevékenységével? *
Elégedett-e társaságunk reklamáción kívüli ügyfélszolgálati tevékenységével? (pl.:mérőóra állás bejelentése, számlázási cím,- fogyasztó változás kezelése, stb.)? *
Mennyire elégedett Ön panaszainak, bejelentéseinek orvoslásával ügyfélszolgálati munkatársaink hozzáállásával? *
Elégedett-e ügyfélszolgálati munkatársaink kérdéseire, problémáira adott válaszaival? Kellően szakszerűek érthetőek voltak-e? *
Elégedett-e az ügyintézés időtartalmával? *
Ügyfélbarátnak tartja-e Ön szolgáltatóját? *