DAKÖV Dabas és Környéke Vízügyi Kft.
2017. szeptember 25. hétfő - Eufrozina,Kende napja - 04:30
Elégedettség mérő kérdőív
Elégedettség mérő kérdőív
Kérem, az alábbi kérdéseket értékelje egy ötös skálán, ahol:
1-es jelentése: egyáltalán nem elégedett,
5-ös jelentése: teljes mértékben elégedett

Üzemigazgatóság kiválasztása *

Az Ön fogyasztási helye *

Az Ön ingatlana *

Melyik szolgáltatásunkat veszi Ön igénybe? *

Milyen módon intézi ügyeit? *

Mennyire elégedett Ön a szolgáltatott ivóvíz minőségével? *

Mennyire elégedett a nyújtott szolgáltatás minőségével? *

Elégedett-e a csatorna szolgáltatással? *

Mennyire elégedett a hibaelhárítással, a hibaelhárításban dolgozó munkatársakkal? *

Elégedett-e a kapott közüzemi számla pontosságával, áttekinthetőségével? *

Elégedett-e a DAKÖV Kft. reklamáció-kezelési tevékenységével? *

Elégedett-e társaságunk reklamáción kívüli ügyfélszolgálati tevékenységével? (pl.:mérőóra állás bejelentése, számlázási cím,- fogyasztó változás kezelése, stb.)? *

Mennyire elégedett Ön panaszainak, bejelentéseinek orvoslásával ügyfélszolgálati munkatársaink hozzáállásával? *

Elégedett-e ügyfélszolgálati munkatársaink kérdéseire, problémáira adott válaszaival? Kellően szakszerűek érthetőek voltak-e? *

Elégedett-e az ügyintézés időtartalmával? *

Ügyfélbarátnak tartja-e Ön szolgáltatóját? *

 
 
Készítette: